Teknoloji Tasarım,Tasarım,Teknoloji,Düzen,Kurgu ve Yapım Kuşakları
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Teknoloji Tasarım,Tasarım,Teknoloji,Düzen,Kurgu ve Yapım Kuşakları
Teknoloji Tasarım,farklı tasarımlar, ilginç projeler, ilginç Teknoloji,Tasarım,Bizim ilginç Tasarımlar , Düzen Kuşağı , Kurgu Kuşağı , Yapım Kuşağı , Projeler,İcatlar
BENCE HERKES KENDİ YETENEKLERİ DOĞRULTUSUNDA EĞİTİLMELİ.ÇÜNKÜ MATEMETİK'TE BAŞARISIZ OLAN BİR ÇOCUK FEN'DE BAŞARILI OLABİLİR.AMA MATEMATİK'TE BAŞARISIZ OLUŞU ONU TEMBEL KILAR.BU BÜYÜK BİR HAKSIZLIKTIR.YANİ HERKES BİR ÖĞRETİM YILI BOYUNCA İLGİ DUYDUĞU DERSLERİ ALMALI.BUNA ÖRNEK OLARAK KENDİMİ VEREYİM. BEN GENEL OLARAK ÇOK ÇALIŞKAN OLMANIN BİR ALT SINIFINDAKİ BİR ÖĞRENCİYİM.BENİM EN GÖZE BATAN DERSİM İNGİLİZCE.SEVMİYORUM BU YÜZDENDE GENELDE 60 GİBİ NOTLAR ALIYORUM.65.68...AMA 4 DÜŞSEDE KARNEME BEN BU DERSTE KENDİMİ YETERSİZ GÖRÜYORUM.VE ARTIK BİZDEN GEÇSEDE BARİ GELECEK YILLARDAKİ ÖĞRENCİLER BİZİM ÇEKTİĞİMİZİ ÇEKMESİN YETENEKLERİ DOĞRULTUSUNDA EĞİTİM GÖRSÜN.ÇÜNKÜ EN BAŞARISIZ ÖĞRENCİNİN BİLE BİRÇOK YETENEĞİ VARDIR. FEN'DE , MATEMATİK'TE BAŞARILI OLMAK O DERSE OLAN YETENEĞİNİZİ GÖSTERİR. AYNI ZAMANDA SPORDA MÜZİKTE'DE BAŞARILI OLAN BİR ÖĞRENCİDE YETENEKLİDİR.BU YÜZDEN EĞİTİM HEPTEN DEĞİŞMELİ.